Den var kanon

Fast And The Furious 4  var kanon.
Det var snygga bilar, fart och sexigt...
Vad mer kan man begära hehe...

Var hundvakt åt den här söta lilla damenoxå igår:
(Tanja, mammas lilla vove).


Lika söt som vanligt.'

Idag vaknade vid 07.00, färgarde håret sen kl 09.00 var det dax för mötet med gruppen inom ungdomsgarantin
 sen kl 12.00 åkte vi till Å och A. Var jätte trivligt.
Jag blev bjuden på vin och skumpa medan killen min fick va utan alkohol.
Vi skrattade och skojade för fullt, precis som vanligt när vi träffar dem.

Och nu är vi himma igen.
Ska väl sätta mig och se lite på TV sen blir det nog sängen.
Känner mig lite trött.

//Puss, Bunny funny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0