En snurrig dag

Började idag på min praktik. men jag hade fått veta fel adress och hamnade helt fel avdelning...
Så där jag hamnade först i morse innan jag kom rätt fick jag sommar jobb andra perioden. Snacka om tajming...
Ibland ska man ha tur.
Så ska vara på min förstänkta praktik i 1 eller 2 veckor. Inte helt hundra, jag sa 2 veckor men min handledare kom jag på innan att det bara blir 1 vecka.
Men sen ska jag ner till dit jag ska sommarjobba så jag får förkunskap om hur rutinerna är.
SÅÅÅ nice.

Har tvättat idag eftermiddag/kväll så har det sista på tork nere.
Vill inte gå ner nu när det är hockey på 6an.
 
Så jag går ner sen och hämtar det.

Nä nu ska jag se färdigt på hockeyn sen ska jag ner ta tvätten och sen sussa.
Börjarju 7 på morgonen. Så lite segt men mest för man är ovan och gå upp så tidigt.


//love, Bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0