Jönköping

08.00 :åkte mot Jönköping.
Stannade och blev bjuden på frukost på macdonald´s i Ljungby, jag och min älskade av hanns syster.
Har dryckit latte med från macdonald´s där till frukosten.
Sen bar det vidare mot Jönköping....

kl 11.00 : Väl inne på A6 gjorde bort mig som vanligt haha.
Fönster shopade gjorde jag oxå. Och blev en tripp in i de verse oliga butiker.
IKEA handlade vi en liten sak. Det var allt vi gjorde.
Sen åkte vi in mot centrum.
kl 15.00 :och åt pizza på "Sir Simon´s" JÄTTE gott var det.
Sen kl 15.40: åkte vi mot Shell gick på toa och älsklingen köpte coca och glass.
Sen gassade vi i solen där vid Shell fram till kl blev 18.00 då vi körde och hämtade hanns syster igen.
Sen körde vi hem. Hade skit kul i bilen.
Stannade vid macdonald´s i Värnamo. Hanns syster bjöd oss igen, vi tog denna gång en varsen cheesbörjare, jag en latte och han en milkchake.
Stod inne på macdonald´s en bra stund för hanns syser inte kunde bestämma vad hon ville ha.
Men väl valt så fick vi vänta på maten. Suck...
Till sist fick vi den och drog vidare hemmåt. 
Och på vägen hem var vi trötta och väldigt uppspelta. Så kan ju tänka dig hur det va i bilen. Helt ut flippat *ler*

Så nu sitter jag här och hoppas på en underbar dag i morgon oxå. Då vi tänkt tvätta älsklingens pärons husvangn.

Nä nu ska jag ta en runda Fia men knuff med syrran min och hennes kompis på datorn.


D.S : Var första gången jag va i Jönsköping + att äta frukost på macdonald´s...
 // Varma soliga, Bunny




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0