My babe is on the road

Min älskling åkte i förmiddags med sin pappa.
Känns tomt här hemma utan honom.
Och i morgon börjar min första dag på praktiken.
Känner mig smått nervös.

Just nu sitter ´jag på laptoppen och ser på tv samtidigt.
sitter och kollar på Hjälp jag är med i en japansk tv show...
Skit kasst men man kan ju knappt sluta kolla...
Illa men sant.
Rätt kul och se hur de fönedrar sig på tv.

Igår var jag hos KiKi och vi sjöng singstar och sen gick vi ut.
Var jätte kul ända till slutet då det blev bråk.
Mindre bra.


//kram, Bunny


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde om dramat...hoppas du inte blev skadad...jag o jenny kom överens om att det nog var bra att jag inte var med, someone would have gotten hurt då (ska inte nämn namn men en lång fegis hade ju lätt kunnat bli av med en kroppsdel eller 3)...hoppas du hade en rolig Bdayfest i övrigt.

kram

2009-04-26 @ 23:36:27
Postat av: Anna

hörde om dramat igår...hoppas du inte blev skadad...jag o jenny kom fram till att det nog var bra att jag itne var med igår...ska inte nämna namn men en lång fegis hade ju lätt kunnat bli av med en kroppsdel elelr 3 isåfall...hoppas du hade ett bra Bdayfirande i övrigt. Kram

2009-04-26 @ 23:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0