Vilken helg

Lördag: Elmia. Åkte upp dit, var massor med snygga bilar.
Fast min favorit var nog filmbilarna.
Glömde kameran så tog bara på film bilarna med mobilen.
Tog på dem jag gillar hehe.
Sen på kvällen när vi kom hem lämnade vi L och sedan gick vi och la oss.

Söndag: Tvättade älsklingens pärons husvagn och grillade kyckling med hans syster och henes man. Blev jätte gott.
Sedan var vi där ända till 24.00.
Satt ute hela dagen tills det blev för kallt. Så fick sig en liten extra solbränna

Och idag blir det bara vara hemma hela dagen.

Några av bilderna jag tog: de få det blev av dem...

Knight rider

2 fast 2 furious

Rally brudar & Herby

Elinor-
Gone in 60 seconds




Var dem som jag hade plats för på mobilen. hade ett antal foton redan på den.


//Love, Bunny

Kommentarer
Postat av: anna

lucas gilar bilderna

2009-04-20 @ 23:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0