Kan inte sova

Har legat nu i sängen i över tre timmar. får inte en blund i ögonen.
Jag har aldelles för mycket negativa tankar i huvudet.
Är piss jobbigt. Önskar jag hade några sömntabbletter som jag kunde ta för jag är uppstressad och något ledsen.
Men jag hoppas mina tankar snart ska flyga iväg och inte mera störa min sömn.
Jag hatar och inte kunna sova. är trött i vanliga fall dygnetrunt, vare sig jag sover eller inte. Men nu känns det jobbigare eftersom jag vet jag ska ha folk här hemma vid 13 tiden och sedan iväg. Så ingenting av det gör det ju bättre heller av att kunna slapppna av och sova.
Så kanske lika bra och vara vaken ända till nästa natt och lite längre, för på Måndag natt jobbar jag igen...

Skit vad det ska vara jobbigt med massa tankar asså.
Är det nån mer än jag som har sådana här problem?
För ibland känns det som om jag är den ända, fast jag vet att det finns någon mer än jag.

Men jag får väl ta och krypa ner igen i sängen, är ju ganska mysigt att ligga under täcket.
Men då hoppas jag på nya tankar, posetiva sådana och tro mig just nu håller jag redan på att tvinga hjärnan att tänka något posetivt.

Natti Natti









Kommentarer
Postat av: Jenny

hoppas du kunde somna =)

2009-08-04 @ 02:18:37
Postat av: kalle wallin

tack för dom fina orden, jo du har så rätt, den osyliga lagen skulle inte vara osynöig, hoppas du får dig någon sömn ikväll, kramar i massor

2009-08-08 @ 01:01:12
URL: http://kallebrestall.blogg.se/?tmp=08004841

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0