Hundvakt och kladdkaka

Ja igår kom mamma med en av världens goaste hund.
Tanja min favorit. Hon är go och gosig.
Hon har funnits för mig i vått och tort.

Och igår bakade jag en go kladdkaka. Var jätte länge sen jag bakade en sån.

Så nått i stil med den här bilden blev min.

Så de jag och min sambo bjöd tyckte det var gott. Lite fika.


Har sovit en hel del oxå idag. Är super trött. Kan bero på all stress jag känner.


Åh va på akuten i natt kl 3 med min sambos föreldras kompis. Han fick ett asma anfall så vi fick åka in med honom.
Där satt vi i ca 30 min från vi kom till vi åkte hem. Så inte så länge. Och tur var väl det.
Så blev en lång dag igår.


// Kramis, bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0