En lång helg och nya skor.

Så då har man varit ledig i två dagar efter en lång helg då jag har jobbat fyra nätter i rad.
Va trött som bara den. Sov ända till 18 tiden i måndags.
Och nu ska jag jobba två yttligare nätter sen ledig fram till måndag.
Så är ju bagis dessa två nätter.

Fikade igår me KiKi, var jätte mysigt, satt uppe på brigen i Karlshamn och gassade oss i solen.
Blev en cocacola ziro för min del och lika så för KiKi. Fast när Valle kom så tog hon en kopp te.

Var inne i Bromölla och kollade på fiskar, hittade tre sorter jag skulle kunna tänka mig.
Gick sen in på skoaffären BR SKOR och hittade dessa två par.

Me like...



Ska snart äta lite middag innan man ska iväg och jobba.
Blir ju inget ätande på jobbet. blir så fel med maten då.
Så äter innan alltid.

Har skaffat nu en ny avslutnings symbol istället för Bunny...
så här ser den ut så i fortsättningen blir det så här...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0