En natt i Karlshamn

Ja i gårkväll/natt va jag med de otroliga KiKI, Anna och Valle.
Hade as kul. Men fasen vad lite folk det var ute till att vara lördag och Östersjö...
Var har allt folk tagit vägen?
Det var ju som om man va ute en vanlig helg....
Eller ja inte riktigt men nära på.
Men karusell blev det, hela två st.
Det var jätte skoj och köpte Hallo Kitty ballong som vi andades in.
Men av nån konstig sak bet det knappt på mig.... Jag vet jag gjorde rätt..
Men hela k´jag är väl sån hela tiden haha...

Har precis stigit upp, är jätte trött. Och vi ska snart beställa Pizza och sen kommer två underbara människor hit och ska se på film.
Så ska nog se Änglar och Demoner.
Hört mycket kritik mot den både bra och dåligt. Men själv tro jag jag kommer gilla den, brukar älska sånna här filmer.

Så have a nice day.

//xxx,Bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0