Natt och sen Örebro

Vaknade halv 12  idag.
Åkte till Örebro ´halv åtta igår morse.
Jag blev hämtad från jobbet där jag jobbat natten. Så ingen sömn, men frivilligt...
Ville åka med. Ville ju se hur bilen såg ut som älsklingen nu köpte.
Hanns bror prutade ner bilen ca 2000kr.
Det är lite små fel som vi ska fixa till sen går den nog som den ska hehe.

Ska vid 14.00 åka til syrran och fira hennes son som fyller fem nästa vecka, men då jobbar jag så får fira han i förskott.
Det var de som väckte mig för en halvtimme sen...

Det var skönt och sova, va länge sen jag sov så länge och så gott.
Känner mig riktigt utvilad för en gång skull.

Åh kom på en gullig låt....


Vet inte varför men jag diggar den... Den fastnar...



//Love, Bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0