ännu en morgon

Ännu en dag då det är tråkigt väder ute.
Inge kul alls att gå ut ju. Bara regnit och mulet.
När ska den sköna solen komma fram?
Vill ha vår nu. Så man kan sitta ute på balkongen och gassa lite in för sommaren.
En sån här utsikt hade inte varit fel, eller?


Och nu är jag  snart med i vikarie poolen i Karlshamn. Så kanske kan få lite jobb då och då.
Skulle jag behöva. Slippa leva på bidrag, om jag nu får nått vill säga. Det får jag veta nästa vecka eller på Fredag.












Skulle vilja börja träna. Men inte kan jag de.
Kostar för mycket för min ficka just nu. Men hoppas jag kan börja till sommaren eller hösten.
Måste sätta igång känner jag.














                                                                                                                                                                                                                           Så här hade inte vatt fel , kroppen asså *ler*



//Puss, bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0