Bastu och melodifestivalen skandal!

Idag eller snarare i går bastade jag med min sambo och hans pappa.
Det gjorde så jag blev förkyld. Jag som trodde jag skulle klara mig från det.
Men icke då. Bara det inte leder till hosta ´som min sambo och hans föreldrar har.
Det pallar jag inte med.


Såg på melodifestivalen. Vilken skandal det va när Caroline af Uggla gick till final med Snälla, Snälla...
En av Sveriges dåligaste artist enligt mig. Och låten ska vi inte tala om.
Säger bara  SKANDAL.
Svenska folket måste ha dålig smak asså.

Hur kan man rösta fram den här? Säger bara som innan DÅLIG!



 Nej nu ska jag fortsätta se på filmen jag och min sambo kollar på.
Pigga som vi är idag.

Men nati natti för sen ska jag sussa.

// kram kram , bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0