Förkyld och taco

Japp då vart man redigt förkyld. Men med lite piller av dess natur och näsdroppar är man ju nästan som frisk.

Ska ha taco kväll idag hos min killes päron. Vet inte hur många vi blir ännu. mellan 4-6 st tro jag.
Ska bli gott. Blir lite som ett knyt. alla har vi nått med oss till taco kvällen. Ska bli mums.

Vi ska ha med oss av dessa saker: ( det som ej är undestruket)

*
Köttfärs
* Taco bröd
* Majs
* Taco sås
* Ost
*Gurka
* Tomat

Onödigt vetande jag vet haha.

Min älskade lilla kise Sprite kräker, undrar vad det beror på. Kanske börjar han bli sjuk han med.

I morgon blir det partaja med min älskade KiKi. Ska bli så jäkla kul och få träffa henne plus att få röja loss lite.
Det behöver jag fter allt skit med pengar och jobb att göra.

"Nu ska jag gå och torka spya igen"

// Kramar bunny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0