Sun sun sun

Yes nu är solen framme även idag. Så gottit.
Har suttit en stund på balkongen och gassat lite smått när solen är framme.
Snart kanske det verkligen är vår.
Och tänk när man kan ligga så här gott i sommar och bränna lite brunt på kroppen.


Jag har startat lite smått på vår städningen. Är dammigt som bara den.
Men väntar på älsklingen min som får hjälpa till och ta det jag inte når =P

Så snart är det även rent hemma hos oss.
Ta alla katt möbler med. Är rätt damiga och håriga. Få nog ta det några gånger innan det är väck helt.

Och undra vad man ska ha till middag idag... jag får la vänta till darling är himma från skolan.
Hoppas det går bra för han idag. Brukar göra det *ler*


Nä nu ska jag fortsätta att röja lite sen ska jag imellanåt ut och gassa innan solen är borta helt.

               
  // xxx bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0