Då var man ensam igen

Ja idag kl 10.00 åkte älsklingen iväg yttligare en vecka med sin pappa.
Känns så konstigt att vara hemma själv. Ingen att direkt att prata med. Utom på nätet.
Men åkte till mamma och syrran idag och fördrev tiden.
Så blev inte så drygt idag.
Och i morgon ska jag till praktiken så är snart sängen för min del.
Annars kommer jag vara jätte trött i morgon. Ska ju upp kl .6.30

Sen längtar jag till skattepengarna kommer för då ska jag och älsklingen kolla på ringar.
ska bli så kul och mysigt.

I fredags satte vi upp tältet till husvangnen. Det var skoj. Massa tabbar och misstag hehe. Och bus.
Igår var det demodag i Hallabro, det var väl ok. Inte jätte kul men ändå. Var och kollade en liten runda i alla fall.

Nä nu börjar tiden ticka och jag  somnar snart, måste tömma kattlådan och ge kisarna mat. så jag önskar en god natt.


  DRÖM SÖTT.....                                                                        

                                                                            
















//Love,Bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0