Onsdag

Ja regniga dag med en liten glimt av sol...
Blöt blir man och deppig.
Inget kul alls.

Pratade med älsklingen. Fick bara mer längtan kännslor efter honom.
Men jag hoppas han kommer på fredag.
Behöver han just nu.
Är lite små deppig av en sak. Fick prata ut lite med honom nu i alla fall. Så känns lite bättre.
Men har ångest över en sak ändå. Jag är en grubblare. Det ätsar sig fast i mitt huvud och vill inte försvinna. Så saker blir ju tyvär värre än vad det igentligen skulle vara...
Men men så är livet...

// xxx, Bunny


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är en rolig blogg jag tycker att du ska kika på ;) http://bloggspejaren.blogg.se/



2009-05-07 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0