Jobb, jobb, jobb

Ja man jobbar på så mycket man får och kan. Tar varje tillfälle till akt...
Har jobbat alla nä'tter denna vecka utom i onsdagsnatt och i morgomn natt.
Men hey det går fint trotts jag får gå i kylan varjedag och är frösen som en isbit när jag är framme och sedan går hem.
Har min sista natt nu, sen vet jag ingenting om praktik eller jobb. Är helt utan nånting i veckan som kommer. Är jävligt skönt samtidigt så öär jag rädd att bli soffpotatis...
Är ju så van att gå till jobbet/praktik nu så jag kommer väl få abstinens hahaha...

Är ju halloween med denna helg. Men jag satte upp mig och jobba denna helg, ger ju bra betalt + att älsklingen är iväg denna veckan. Kommer inte hem förens i morgon.
Är jätte tomt utan honom. Men men det är ju inte många timmar.. jag har ju sovit bort dagarna och jobbar på nätterna så inte jätte mycket tid att vara helt själv.


Önskar er alla en riktig spöklig Halloween.



PS hoppas ingen skrämmer mig inatt....






 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0