Väntanstider




FREDAGSMYS...

Idag FREDAG blir det att försöka vara uppe så länge jag bara orkar. För på Lördag ska jag jobba natt. Så måste vända på dygnet.
Och nu sitter man här i ensamheten medan darling är iväg och fixar bilen med en kompis. Jag hoppas de snart är klara så jag inte sitter här helt själv hela kvällen. Inte så kul en fredag.
Men När det mörknar blir det tända ljus och titta på TV. Är ju IDOL idag så det ska jag se på. Sen vad det blir efter det får man se då...

UNDER VECKAN
Så har vi varit och handlat upp alla pengar på IKEA i veckan.
Blev ingen soffa med oss hem utan får väna till vecka 43 då vi får den hemlevererad i stället.
Så vi sitter här på golvet på vår nya matta...
Katterna tycker det är mys och ligga på vår matta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0