Åh entkigen borta... (Varning kännsliga bör ej läsa detta)

Nu har jag tagit bort stygnen som såg ut så här...
Något kreepie. Inte sååå frächt. Men.... 

Ser ju 10 gånger bättre ut nu när man slipper stora plåsterlappen
och ska vara tejpad förvisso i tradiga 3 månader för bästa läkning.
Blev inte såå glad av att veta det, trodde jag skulle slippa förband i alla fall efter en vecka nu. 
Men man överlever. Syns ju inte lika mycket nu ialla fall.
Vet ju blickarna jag fick, speciellt av barn som gick förbi.

 







Så nu ser det som sagt bättre ut. Kan i alla fall gå ute utan att få konstiga reaktioner.
Och känna att jag inte ser så fånig ut.
Och kunna jobba ordentligt utan att blod syns och var bildas och luktar,
för det kan jag säga jag har haft problem med. Illa luktande sår, urk!









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0