I´m back

Japp nu är jag frisk igen.
Bara små snuvig. Såååå skönt.
Va hos optikern idag och kollade synen och fixade nya glasögon. Så blev det här paret(på bilden t.h).Vill
åka in så jag kan få min syn i dem så fort som möjligt nu.
Och jag fick papper på att jag får köra bil. "jippi"
Går omkring med provglasen för att vänja mig vid att ha glasögon igen. Fast ska fortsätta ha linser också. Så ska ha både och.

Var tillbaka nu ikväll på praktiken, är så skönt att få göra nått än att bara ligga hemma och glo på dumburken.
Går ju bara repriser eller program man inte gillar.
Så börjar i morgon igen kl 07.00-15.00.

Sen är det helg som gäller.
Blir fest, en kompis fyller år så ska fira honom.

Nä nu ska jag gå och se på "dumburken"sen ska jag sussa gott.











Kommentarer
Postat av: Jenny

oj vad fina, du måste ha fått bra hjälp med dem haha ;)

2009-09-26 @ 19:24:51
Postat av: Anna

snygga brillor...men hey, allt klär ju en skönhet ;)

2009-09-26 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0