Stressed

Jag är såå stressad i mig själv.
Blir stressad av allt. Har ingen ro alls i kroppen.
Får fasen massa onödiga utbrått och irritation. Och stackars älsklingen här hemma får ta smällen av det.
Men tur han förstår mig och kan konsten oftast få ner mig på jorden igen och bli lugn igen.
Vad skulle jag gör utan han?
Fast i lördags var det skönt. Hade fest här hemma för en kompis till oss fylde 22. Så då drack jag några glas vin och bara hade kul. Sjöng kariokie skit kul asså, fult ös på alla.

Köpte nya kläder oxå,
investerade bland annat det här(på bilden)=Tunika och leggings(som liknar jeans)

Köpte även:
*
1 blått
brottalinne.
*Mörkblå jeans.
*1 BH
*1 par vanliga svarta leggings.

Känns
så bra att få köpa nått nytt. Var så länge sen jag köpte mig kläder.

 

 
Sen i veckan som var, provade jag äta:

Och den var sååååå god...Vet jag är sen att prova men med min budjet är inte det den första glassen man går och köper.
Men nu har jag ju provat och ska fortsätta att plundra och vraka bland alla smaker tills jag ätit alla. Kommer ta tid men, "Den som väntar på nått gott, väntar alltid för länge"...





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0