Vilken helg

FREDAG
Ute och fikade med KiKi.
Sen drog runt lite i affärena, hittade ett par as snygga stövlar som jag dock inte kan köpa.










Fick en underlig blåsa på foten utan att veta hur den hamnat där...
Blir ju lite orolig, spokey.
Men i övrigt var det mys.
Och jätte trevligt.









LÖRDAG
Party, party.
Var länge sen jag va ute.
Var jätte kul.
Drack lite vin och några drinkar och sing star.
Utgång
sen vid 22.30 på väg in till ågatan. Väl där var det jätte ös och jätte flum och mycket dans.





























När det stängde gick vi en runda på torget för att kolla läget.
Sen gick vi hemmåt...
Då när vi gick över kyrkogården kom en kille, vet ej hur han hade tänktsig, men han kom på oss bakifrån och tog tag i oss mellan våra ben. Vi klöser honom och han springer iväg.
Asså hur tänker man när man tänker tafsa eller vålta eller vad han nu tänkte? menar två tjejer helt lugna bara har en sak i huvudet att få bort honom.
Det enda vi såg av han var hans hår och att han var svensk.
Så akta er när ni går. Är det inte säkert att gå två så apsolut inte själv.
Har blivit antastad förut när jag gått själv. så jag går aldrig själv ute när det är mörkt.

SÖNDAG
Dagen efter, rufsig i håret och allmänt trött och sombie aktig.
Lite sing star innan jag åkte hem och chips. Gott.

Och idag ska jag bara chilla. inget ork.
Ska till praktiken i morgon. Så blir lägga sig i tid.

Så ha att fint detta var min helg. Kul och väldigt mysko...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0