Uppe me tuppen

Idag gick jag upp 07.15 följde med svärmor till läkastationen.
Där bokade en syster upp mig för besök till docktorn.
Asså det ända jag ville ha va papper på min skada på min haka så jag kan försäkra den.
Men fick tid på torsdag nästa vecka.
Bara jag inte måste betala 120 kr bara för att jag vill ha ett litet intyg... Då blir jag gråt färdig.

Ska nog träffa syster yster om nån timme eller två. Ska bli riktigt kul.
Blir väl lite snack och kaffe här hemma innan vi ska dra hem till henne.
Vi pratade om att kanske umgås hela helgen och ha det riktigt mys.
Spela lite wii dricka lite vin kanske och se på lite film.

Just nu väntar jag på att hon ska sluta skolan och under tiden pratar jag itele med en jätte go vän.


Så have a nice day...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0