Happy

Mitt liv kan inte vara mer än lyckligt.
Allt går som planerna nu.
Pengar kommer  in som de ska och allt flyter på.
Vi kan börja köpa saker vi behöver och jag kan åka med min bästa vän till Kroatsien. Allt är bokat och klart, vi åker den 19 agusti och är borta i 1 månad och 3 härliga dagar.
Så nu är det väl det ända hon och jag kommer prata om.
Vi har velat åka ihop i säkert 2 år nu men jag har inte haft pengar till det
Men nu har jag och tack vare en underbar sambo får jag åka =)

Ser inte bilden lockande ut..
Ska nog göra en rese blogg med min vän sen så ni får följa vår resa. Blir massa roliga och underbara bilder.

Men är ju 2 månader till innan vi ger oss av och ner räkningen har börjat...




DAGAR KVAR!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0