Så bra

Ja allt är så fantastiskt nu. Darling har börjat jobba denna veckan här hemma vid så få alltid ha han vid min sida nu.
Pengar börjar rulla in och vi kan komma i fatt och unna oss allt vi inte kunnat innan. Allt är så perfekt just nu.
Och snart börjar jag sommarjobba och slippa hoppas på att bli in ringd.
Jag kan börja träffa min älskade vän mer och bara ha det gött.

Man slipper flippa ut av stress varje gång månaden är slut när man ska betala sina räkningar.
Med andra ord man börja få ett liv igen.

Slippa känna skuld över att inte kunna hitta på saker med sina vänner. Slippa säga jag kan inte för jag har bara 1 kr på kontot...

Ja nu kan man i stället säga när någon frågar om man ska ta en fika, ;- Ja det kan vi utan att panta flaskor...
Ja nu har man ett liv igen.
Så bättre just nu kan det inte bli.
Ska bara hitta mig ett jobb jag me efter sommaren. Plus ta tag i körningen med svärmor efter sommaren så man kan börja ta körkortet.

Är segt och vara utan.

Ska bara njuta nu av hur allt börja falla på plats igen.

Love....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0