Körning

Ja då var det vår och snön börja försvinna för denna gången.
Körde min första körning idag med min svärmor som jag faktiskt diggar =)
Hon är cool och vi hade jätte kul när jag körde.
Så i morgon ska vi ut och köra på pakeringen igen samma tid.

Älsklingen är i Spanien på väg hem nu fick jag reda på och har väl han hemma på tisdag eller nått sånt skulle jag tro.
Och Jag saknar han så mycket nu, men jag fördriver tiden en hel del med att igår åkte jag till syran och busade med hennes son. Vi hade jätte kul.
En på hittig liten 5 åring har hon med ju.
Vi åkte till hanns morfar och där började han få eden att bygga ett stafli som målare har, fast på sitt lilla sätt.
Va så kul och se hur han snickrade ihop denna lila skulptur som sedan blev ett stafli.

Älskar min syster yster och lillbusen.

kramar från mig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0