Allt börja falla på plats...

Ja Allt börja kännas något bättre nu.
Så jag och älsklingen tog i akt och beställa lite kläder till sommaren nu.
Jag investerar en sån här baddräkt... 

Tänkte ha den och sen ett par shorts till och gå runt i när det är finnt väder.
Exempel grill kvällar eller nått sånt.

Jag hoppas den ska passa annars får jag sända tillbaka den. Beställde även denna klänningen----------------->
Och nu är älsklingen iväg igen, kommer på fredag kväll eller nått sånt.
Så jag sitter nu och pimplar ett litet glas vin.
Lär väl däcka snart. Inte sovit sen 17.00 igår eftermiddag eftersom jag tänkt att jag ändå ska vrida dygnet rätt igen efter två nätters arbete så är det bättre jag stupar lite tidigare i dag i sängen. Så jag bode ju sova gott i natt i alla fall.
Har ju hållt igång sen jag gick av passet kl 8.30.
Åkte in till K-hamn och åt en cheesbörgare och drack en mellan latte på MC och älsklingen tog cheesbörjare och coca cola. Sen gick vi in på Jysk men där fanns inget som vi behövde som exempel ett matbord, för det har vi ju inte längre. Sitter i storarummet och äter förtillfälligt. Sen tog vi en tripp och hälsade på systra min och hennes lilla bus unge. Vi köpte lite fika med oss. Var jätte trivligt och träffa lill bus och systra min idag.


Nä nu ska jag se lite kvälls TV sen får jag se när jag kryper ner under täcket.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0