En sån dag

Ja jag vaknar går upp och går ner och tvättar, känner jag ha nackspärr. ok tänker jag går upp och inväntar första maskinerna... Kommer ner vad har inte hänt om inte..
Hela golvet är blått av sköljmedel. då har flaskan ramlat ner och korken är i massa bitar. Så vad får jag då göra om inte ställa mig och skura golvet oxå... Kom på nu jag skulle ha tagit bildbevis oxå...
Kanske händer det en annan dag igen, jag menar med min vanliga tur så...

Längtar till ikväll då min älskling kommer hem, han lovade mig att massera min nacke. Kan ju se hur det går me det haha.

Så håll i er dagen har bara börjat och än finns det mer otur för mig att få...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0