Seg som deg

Ja så känner jag mig idag. Och igår oxå för den delen.
Är segt och bara gå hemma och önska att bli inringd på jobb. Men så är livet just nu. Man får hoppas någon ska bli sjuk... Illa men sant.

Idag har jag bara legat i soffan och suttit och kollat på tv. Gosat med kisarna mina och suttit/ sitter nu vid datorn.
Ja just de jag gick ner till Ica här hemma vid och köpte mig en mjölk, så jag kunde dricka kaffe.. Kaffe utan mjölk går ju inte försig alls...

Kom på oxå jag tog en sväng om med vår "dammsugare" Men upptäckte att mattpiskan till "dammsugaren" ej funkar, så fick inte den sköna mjuka könnslan som man brukar efter man tagit me den.
Så får la skicka i väg stycket och få en ny...

Saknar min älskade som är på jobb i landet. Hoppas han kommer fredag kväll som planerat. Så i morgon är det ju inte jätte lång tid kvar tills vi ses igen.



P.S   Älskar Alla mina vänner. Ni vet vilka ni är :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0